Grefusa, l’empresa especialitzada en l’elaboració d’aperitius, entra en el capital de la startup valenciana Play&go experience a través del seu nou vehicle d’inversió Grefusa Ventures. Play&go ajuda a organitzacions en els seus processos de transformació digital a través de la gamificació.
Amb aquest acord, la startup valenciana desenvoluparà per a Grefusa la primera aplicació de gran consum per tal que la companyia pugui connectar d’una forma més innovadora amb el consumidor més jove, segons informen en un comunicat.
La participació de Grefusa a Play&go experience respon a l’aposta i estratègia de la companyia d’impulsar iniciatives empresarials a través de Grefusa Ventures. “Emprenem aquesta participació amb il·lusió. Hem volgut donar suport a Play&go com a empresa jove valenciana de la qual estem segurs que sortiran projectes molt Grefusa: innovadors, sorprenents i divertits”, assenyala el CEO de Grefusa, Agustín Gregori.
D’altra banda, el CEO de Play&go, Jordi Díaz, ha destacat que “la incorporació de Grefusa com a soci inversor, a més de com a client, ens permetrà créixer i fer evolucionar la nostra plataforma tecnològica cap a un sector que necessita conèixer, connectar i convertir millor al segment de clients més jove”.
Amb aquesta inversió, la startup valenciana pretén accelerar el seu creixement i la seva internacionalització després que el 2018 assolís un creixement interanual de més de 500% en la seva facturació.