• Empresa
  • Grup Julià comença a operar el bus turístic de Roma

Grup Julià comença a operar el bus turístic de Roma

L'operació suposa una inversió de 3 milions d'euros i es preveu aconseguir 320.000 passatgers el primer any

El bus turístic de Roma que opera el Grup Julià
El bus turístic de Roma que opera el Grup Julià
Redacció VIA Empresa
16 de Març de 2017
Act. 16 de Març de 2017
Grup Julià ha començat a operar el bus turístic de Roma sota la marca Gray Line i I love Rome City Tour, gestionat per la societat I love Rome City Tour, participada conjuntament amb l'empresa italiana Carrani Tours. L'operació ha suposat una inversió inicial aproximada de 3 milions d'euros i Grup Julià preveu aconseguir els 320.000 passatgers després del primer any d'activitat en un mercat potencial total d'1,5 milions de usuaris, ha informat l'empresa en un comunicat.

L'entrada de Grup Julià en la gestió del bus turístic de la capital italiana suposarà "la millora del servei de transport" que fins ara operava Carrani Tours en solitari. Així, l'empresa I love Rome City Tour comptarà amb 7 autocars, 40 empleats, dues rutes i una major freqüència de pas. En total, Grup Julià aportarà 3 nous vehicles i 16 nous treballadors.

I love Rome City Tour ofereix la seva ruta en modalitat hop-on hop-off,amb un total de 19 parades que recorren les principals atraccions i punts turístics de la ciutat, com per exemple la Capella Sixtina, el Coliseu, la Galeria Borghese, la Basílica de Sant Pere, l'Auditori Parc della Musica o els Jardins del Vaticà. El servei permet canviar de ruta en diverses parades, oferint així "major flexibilitat als turistes a l'hora de planificar el seu viatge", indiquen des de l'empresa.

Els set vehicles de l'empresa participada són "d'última generació" i posen a la disposició dels passatgers serveis de WIFI gratuït a bord i audioguía georreferenciada per GPS en 13 idiomes -italià, anglès, francès, alemany, espanyol, japonès, mandarí, coreà, rus, portuguès, hindi, àrab i holandès-. El bus turístic també disposa de guies turístics locals a bord que assisteixen als turistes al llarg del recorregut.

Segons afirmen des de l'empresa, aquesta operació "consolida" l'aposta de Grup Julià per la internacionalització de la seva activitat i el desenvolupament de la seva divisió de busos turístics. En aquest sentit, la companyia centra els seus esforços en l'expansió del negoci i actualment opera els busos turístics de Washington, Sant Francisco, Londres, Mèxic DF, Marràqueix, Madrid, Barcelona, Sant Sebastià, Girona, Peníscola, Fuengirola, Murcia i Granada, amb un desplaçament total de més de 4 milions de passatgers en 2016.