Grup Julià, un dels principals grups empresarials especialitzat en serveis globals de turisme i mobilitat, ha tancat l'any 2017 amb una facturació rècord de 356 milions d'euros, la qual cosa suposa un increment del 15% respecte l'exercici anterior, en el qual la facturació va assolir els 309 milions, segons informa la companyia en un comunicat. En relació amb la seva estratègia d'especialització i diversificació, Grup Julià va incorporar durant el 2017 nous productes i serveis en totes les seves divisions que han suposat una inversió de 12 milions d'euros.
Consolidant l'estratègia d'internacionalització que Grup Julià ha desenvolupat en els últims exercicis, la facturació de la companyia al mercat estranger ha significat prop del 60% de les seves vendes. En aquest sentit, destaca el desembarcament a Roma, amb l'inici de l'operativa del bus turístic I love Rome City Tour, en el primer trimestre de 2017, o la inauguració del primer bus turístic 100% elèctric en Marràqueix, a finals d'any.
Per divisions, la de turisme es manté com la de més pes dins del grup, amb unes vendes de prop de 260 milions d'euros, incrementant un 15% les xifres de l'exercici anterior.
La divisió City Tour Worldwide, especialitzada en busos i trens turístics, tanca l'any amb una facturació de 67 milions d'euros, un creixement del 10% respecte l'any anterior. Amb un desplaçament de més de 4 milions de passatgers en 2017, City Tour s'ha posicionat com el segon principal operador d'autobusos turístics a tot el món. Actualment la marca està present en 14 ciutats de 7 països diferents, amb més de 200 vehicles, entre les quals destaquen Barcelona, Madrid, Londres, Roma, Sant Francisco o Marràqueix. A escala estatal, City Tour opera també a Granada, Sant Sebastià, Girona, Múrcia, Fuengirola, Peníscola o Alcalá de Henares, l'última incorporació al portafoli d'aquesta divisió.
Finalment, la divisió de transport de viatgers, liderada per Autocars Julià, és la que major creixement ha registrat respecte a l’exercici anterior, prop d'un 30% més que en 2016 i una facturació de més de 30 milions d'euros. Entre les seves novetats, destaca l'inici del servei de transport col·lectiu del Grup Seat, durant el primer trimestre de l'any, que va suposar una inversió de 7 milions d'euros i el transport diari de 4.000 treballadors de la companyia automobilística de referència a Catalunya.