• Empresa
  • Hawkers i Messi llancen una col·lecció d’ulleres de sol

Hawkers i Messi llancen una col·lecció d’ulleres de sol

La nova línia estarà formada per nou models i es vendran a un preu de 35 euros a través de la pàgina web de la marca

La col·lecció estarà formada per nou models d'ulleres amb un preu de 35 euros
La col·lecció estarà formada per nou models d'ulleres amb un preu de 35 euros
Europa Press
Barcelona
07 d'Agost de 2017
Act. 07 d'Agost de 2017

Hawkers, la marca valenciana d'ulleres de sol, s'ha aliat amb el davanter argentí del FC Barcelona, Leo Messi, per llançar una col·lecció d'ulleres, la primera per al futbolista blaugrana, segons ha informat la marca en un comunicat.

 

La col·lecció de Leo Messi està formada per nou nous models fabricats amb els materials de la nova generació de Hawkers: TR 90 suís i polímer d'alta qualitat que proporciona lleugeresa, elasticitat i que fusiona l'estil street i sportswear dissenyada especialment per al futbolista. L'edició limitada contempla tres estils per nens, tres nous models de l'estil Warwick Classic i tres models de la col·lecció ONE. La línia d'ulleres està disponible en la pàgina web de Hawkers i a un preu de 35 euros.

El cofundador i conseller delegat de Hawkers, Alex Moreno, ha destacat la importància d'aquesta aliança. "A Hawkers aspirem a l'excel·lència, signant amb el millor jugador de la història i Leo Messi aposta per l'empresa que està canviant la indústria de l'ecommerce, per portar la seva marca a un altre nivell des d'internet", ha subratllat.

 

Per la seva banda, Leo Messi ha reconegut que s'uneix a la marca valenciana d'ulleres de sol perquè els uneixen "certs valors". "Espero que el projecte que hem arrencat sigui del grat de tots els nostres seguidors, perquè ells són la nostra inspiració en dissenyar la col·lecció i les peces creatives", ha explicat l'ariet argentí.

Venda a través de Twitter

Amb aquesta nova línia d’ulleres de sol, la firma espanyola fa un pas més en el seu creixement a escala internacional després que fa unes setmanes comencés a vendre els seus productes a través de Twitter.

La jove ensenya d'ulleres de sol ha llançat el seu nou assistent virtual a través de missatge directe a Twitter, que permetrà als usuaris reportar incidències, sol·licitar informació, trobar el model que més s'ajusti als seus gustos i fins i tot arribar fins a la compra.

Es tracta de la primera companyia espanyola a oferir un procés de venda pràcticament complet en la plataforma, i la primera del món en el sector de moda i accessoris.