• Empresa
  • Heura capta 4 MEUR a la segona campanya de micromecenatge

Heura capta 4 MEUR a la segona campanya de micromecenatge

Els quatre milions s'han captat tan sols en 12 hores i el primer milió només en 30 minuts

Marc Coloma i Bernat Añaños,fundadors d'Heura | Cedida
Marc Coloma i Bernat Añaños,fundadors d'Heura | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
14 d'Abril de 2022

Heura ha captat més de quatre milions d'euros en la seva segona campanya de micromecenatge Equity for Good Rebels a través de Crowdcube, plataforma europea d'inversió en startups i empreses privades. Aconseguint la seva meta inicial d'un milió d'euros en 30 minuts, Heura ha comptat amb la participació de més de 4.500 inversors de països com el Regne Unit, França, Itàlia, Suïssa i Espanya, entre altres. Gairebé la meitat dels inversors tenen edats compreses entre 18 i 35 anys, sent el 42% dones.

"La resposta a la campanya de crowdfunding Equity for Good Rebels és una prova que, com a comunitat global, podem i desarrelarem el fallit sistema alimentari", afirma l'activista de l'alimentació, CEO i cofundador d'Heura, Marc Coloma. "Aprofitarem aquesta fita per a augmentar encara més la disponibilitat d'aliments saludables i d'origen vegetal que s'alineen millor amb els valors i necessitats de la societat actual".

Amb un mínim de 20 euros per a invertir, la campanya s'ha llançat per a augmentar el número de Good Rebels que vulguin formar part d'Heura i permetre compartir l'èxit financer de l'empresa a mesura que creix. La inversió mitjana de la ronda ha estat de 925 euros, recaptant més de quatre milions d'euros en tan sols 12 hores.

Aquesta ronda de micromecenatge a través de Crowdcube arriba després de duplicar les vendes en 2021 i augmentar els punts de venda mundial un 333%. Amb l'objectiu d'accelerar la transició a les proteïnes d'origen vegetal, els fons recaptats s'utilitzaran per a construir l'Heura Lab 2.0, generar tecnologies d'avantguarda de baix impacte, i desenvolupar i distribuir aliments plant-based a escala internacional. Al llarg de 2022, Heura té previst desenvolupar fins a 10 nous productes, totes ells dissenyats per a crear successors de la carn animal que no sols tinguin un sabor increïble, sinó que ofereixin també un valor nutricional superior amb etiquetes netes.