• Empresa
  • Hispack 2018 atraurà 700 expositors i 19 països

Hispack 2018 atraurà 700 expositors i 19 països

El congrés del 'packaging' ofereix solucions d'envàs, embalatge, procés i logística per fabricants i distribuïdors

Tant el recinte de Gran Via com el de Montjuïc de Fira de Barcelona acullen nombroses fires
Tant el recinte de Gran Via com el de Montjuïc de Fira de Barcelona acullen nombroses fires
Redacció VIA Empresa
Barcelona
16 de Novembre de 2017
Act. 16 de Novembre de 2017

El saló Hispack 2018, dedicat a la indústria del packaging, superarà la dimensió de l'edició del 2015 i preveu reunir 700 expositors directes a 35.000 metres quadrats, segons ha informat Fira de Barcelona. Del 8 a l'11 de maig, Hispack reunirà tota la indústria al recinte de Gran Via de Fira per mostrar la innovació del sector i atreure professionals de diferents sectors i usuaris de solucions d'envàs i embalatge. Quan falten sis mesos per a la seva celebració, les perspectives són "excel·lents" segons l'organització ja que el saló ha superat la superfície ocupada el 2015 i té confirmada la presència de 500 expositors directes de 19 països.

 

Hispack 2018 oferirà solucions de packaging, procés i logística a mesura per a fabricants i distribuïdors d'alimentació, begudes, química, farmàcia, cosmètica, perfumeria i drogueria, béns d'equip, entre altres sectors industrials i de consum. Paral·lelament, coincidirà de nou en dates i recinte amb el FoodTech Barcelona, nova denominació de la fira de tecnologies de l'alimentació, que mostrarà tots els aspectes de la fabricació d'aliments.

El 'packaging' multidisciplinari

El president del comitè organitzador, Javier Riera-Marsá, ha assegurat que la proposta d'Hispack 2018 "passa per abordar estratègicament el packaging de forma multidisciplinària, tenint en compte tot el cicle de vida i les interconnexions amb altres processos productius", a més d'involucrar diferents perfils professionals. Hispack 2018 preveu créixer en internacionalitat, amb gairebé la tercera part dels seus expositors directes procedents de l'exterior: després d'Espanya, el país que aporta més empreses fins al moment és Itàlia, seguit de Turquia, Alemanya, França, Països Baixos, Portugal i la Xina.

 

El director del saló, Xavier Pascual, ha explicat que Hispack, juntament amb FoodTech Barcelona, està duent a terme accions de promoció directa a 14 països "per identificar compradors amb projectes concrets als quals convidar", així com organitzant missions comercials en altres 7 mercats amb potencial de creixement com EUA, l'Argentina i Iran.

El saló també comptarà amb un 'corner' de conferències especialitzat en packaging i retail a càrrec de Graphispack Associació i tindrà lloc la cerimònia d'entrega dels Premis Líderpack 201.