16
d'Abril
de
2015
Act.
16
d'Abril
de
2015
Els salons de la indústria de l'envàs i la tecnologia alimentària Hispack&Bta preveuen, en la seva tercera edició conjunta, atreure 35.000 visitants, el 10% internacionals, ja que els dos salons han doblat recursos i esforços aquest 2015 per captar un nombre de compradors estrangers més elevat.
D'aquesta manera, oferirà a les 1.250 empreses participants, el 35% de les quals són estrangeres, la possibilitat d'establir contactes comercials amb professionals de diferents països per potenciar l'exportació, ha informat en un comunicat l'organització.
Els salons, que se celebraran del 21 al 24 d'abril al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, han posat el focus en una vintena de països, com Alemanya, França, Itàlia, Portugal, Mèxic, Brasil, Xile, Colòmbia, Marroc, Algèria, Tunísia, Turquia, Egipte, Xina, Índia, Angola, Aràbia Saudita, Unió dels Emirats Àrabs i Kuwait, entre d'altres.
Aquest 2015, Hispack&Bta preveuen superar les mil reunions de treball entre expositors i professionals de 35 països que es desenvoluparan a l'International Business Center.
En el marc de la fira, també s'organitzaran missions comercials inverses amb delegacions procedents de l'Índia, Malàisia, Ghana, Angola i els països del Golf per propiciar reunions de negoci.
El president del comitè organitzador d'Hispack, Javier Riera-Marsà, ha destacat que la present edició marcarà un "punt d'inflexió per reprendre un creixement fort i sostingut de la demanda interna", mentre que el de Bta, Llucià Casellas, ha recalcat l'eficiència dels programes d'internacionalització.
Hispack&Bta és la tercera fira més gran que se celebra a Fira de Barcelona, tan sols superada pel Mobile World Congress (MWC) i Alimentaria, i ocuparà cinc pavellons del recinte Gran Via.
D'aquesta manera, oferirà a les 1.250 empreses participants, el 35% de les quals són estrangeres, la possibilitat d'establir contactes comercials amb professionals de diferents països per potenciar l'exportació, ha informat en un comunicat l'organització.
Els salons, que se celebraran del 21 al 24 d'abril al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, han posat el focus en una vintena de països, com Alemanya, França, Itàlia, Portugal, Mèxic, Brasil, Xile, Colòmbia, Marroc, Algèria, Tunísia, Turquia, Egipte, Xina, Índia, Angola, Aràbia Saudita, Unió dels Emirats Àrabs i Kuwait, entre d'altres.
Aquest 2015, Hispack&Bta preveuen superar les mil reunions de treball entre expositors i professionals de 35 països que es desenvoluparan a l'International Business Center.
En el marc de la fira, també s'organitzaran missions comercials inverses amb delegacions procedents de l'Índia, Malàisia, Ghana, Angola i els països del Golf per propiciar reunions de negoci.
El president del comitè organitzador d'Hispack, Javier Riera-Marsà, ha destacat que la present edició marcarà un "punt d'inflexió per reprendre un creixement fort i sostingut de la demanda interna", mentre que el de Bta, Llucià Casellas, ha recalcat l'eficiència dels programes d'internacionalització.
Hispack&Bta és la tercera fira més gran que se celebra a Fira de Barcelona, tan sols superada pel Mobile World Congress (MWC) i Alimentaria, i ocuparà cinc pavellons del recinte Gran Via.