• Empresa
  • Home Meal registra pèrdues de 850.000 euros fins al juny

Home Meal registra pèrdues de 850.000 euros fins al juny

El grup Home Meal incrementa gairebé un 16% les vendes el primer semestre del 2015

Una botiga de Nostrum
Una botiga de Nostrum
Europa Press
30 de Setembre de 2015
Act. 30 de Setembre de 2015
Home Meal, propietària de la marca de plats preparats Nostrum, ha entrat en número vermells el primer semestre d'aquest 2015, quan ha registrat unes pèrdues de 850.030 euros, davant del benefici de 172.190 euros que va recollir durant els sis primers mesos del 2014.

Així consta a l'informe enviat al Mercat Alternatiu Borsari, on s'atribueixen aquestes pèrdues a l'ampliació i automatització de la planta de Sant Vicenç de Castellet -que té una inversió global de 6,5 milions-, els fons destinats a la internacionalització i la renovació de la gamma de productes i del model de botiga.

Pel que fa a les vendes, van augmentar un 15,6% fins al juny, i es van situar a 6,9 milions d'euros, i el volum de negoci perimetral, que engloba la venda a través de botigues pròpies i franquiciades, va créixer un 20,7%, fins a 11,9 milions.

Nostrum, que va ser creada el 1998 i té 126 establiments, va tancar el juny una ampliació de capital per 3,6 milions.

Alhora, en el primer semestre la companyia dirigida per Quirze Salomó va crear una filial francesa per començar a operar a França, on preveu obrir cinc botigues abans de finalitzar aquest 2015.