Housfy ha tancat el 2018 venen un total de 1.010 pisos, una xifra que supera en un 678% la del 2017, quan va vendre 150 propietats, segons ha informat la companyia en un comunicat. La plataforma tecnològica de compravenda d'immobiles sense comissions ni intermediaris, porta un ritme de vendes de quatre immobles al dia i, segons les seves estimacions, ja se situa entre les cinc agències immobiliàries més grans per volum de vendes a Espanya.
La startup immobiliària acapara una quota del 4% de mercat a Barcelona i d'un 2% a Madrid. Segons el fundador de Housfy, president i CEO de l'empresa, Albert Bosch, "la companyia d'immobles líder a Espanya serà una plataforma digital".
D'altra banda, Housfy preveu tancar el finançament i internacionalitzar-se el 2019 d'acord amb el seu pla de creixement i expansió. L'últim trimestre del 2018 es va tancar una ronda de finançament seed per valor de tres milions d'euros liderada per Seaya Ventures, un dels fons d'inversió més actius d'Espanya i que ha invertit en empreses com Glovo, Cabify o Spotahome.
La companyia ha generat l'any passat 250 milions d'euros en vendes, triguen uns 43 dies de mitjana en vendre un immoble i han estalviat 15 milions d'euros a consumidors en comissions d'intermediació immobiliària.