Housfy ha tancat el 2020 amb ingressos de 6,2 milions d'euros, un 45% més respecte al 2019 malgrat la pandèmia, segons informa la companyia en un comunicat. El 2020, la plataforma immobiliària ha completat més de 2.000 operacions de compravenda d'habitatge, ha signat prop d'1.100 hipoteques i ha gestionat un total de 400 lloguers.
Segons el CEO i fundador d'Housfy, Albert Bosch, la clau per continuar creixent en any de pandèmia ha estat liderar la digitalització del sector i atreure tota la demanda d'usuaris que han començat contractar serveis digitalment: "Malgrat les caigudes del 17,7% al mercat de compravenda d'habitatge i del 8% en la firma d'hipoteques el 2020, el nostre volum de negoci s'ha vist incrementat" ja que, assenyala, "el consum digital s'ha disparat a causa de la pandèmia i dues de cada 10 consumidors han començat a usar serveis online i aplicacions mòbils per evitar el contacte físic".
A més, la companyia s'ha quedat a les portes d'aconseguir la rendibilitat i preveu fer-ho al llarg de la primera meitat del 2021. "Tant al novembre com al desembre vam estar a 15.000 euros de ser rendibles", afegeix Bosch.
En relació al servei de lloguers, que Housfy va llançar al juny del 2020, el seu CEO subratlla que "encara és aviat per valorar com és la nostra posició al mercat, però estem satisfets d'haver acumulat un 20% de creixement mensual des de l'inici de les operacions i esperem gestionar 10.000 pisos en cinc anys".