Impress tanca una ronda de finançament de serie A per valor de 50 milions d’euros. La nova inversió, liderada per l’empresa del sector dental privat CareCapital, suposa la major ronda d’aquest tipus per una startup del sud d’Europa. A més de CareCapital, l’operació ha comptat amb la participació de NickelbyCapital i UNIQAVentures, així com un grup d’inversors extern i els accionistes existents, com TA Ventures o Nikolmax.
Aquests 50 milions, segons ha informat la startup, es destinaran a l’expansió d’Impress a tot el mercat europeu. La companyia, amb presència ja a l’Estat, a Itàlia, Regne Unit, França i Portugal, pretén consolidar també els mercats on ja opera, i fer una inversió significativa en una "major digitalització de l’experiència del client".
El CEO i cofundador d’Impress, Vladimir Lupenko, celebra el que considera una notícia «emocionant» per al panorama espanyol d’empreses emergents. Segons Lupenko, "històricament, la regió ibèrica tenia un accés limitat al capital risc". Amb l’expansió de la seva companyia, però, referma l’espanyol com el "tercer mercat mundial de tractaments d’ortodòncia invisible" com els que proposa Impress.
Impress va ser fundada el 2019, i en els seus dos anys d’existència ha registrat un creixement exponencial. Actualment compta amb 75 clíniques d’ortodòncia en els cinc països on opera, i ha estat reconeguda per Sifted com una de les empreses healthtech de més ràpid creixement a tota Europa. Des de principis de 2020, Impress ha multiplicat per 10 la seva plantilla i per 13 les seves vendes. Amb aquest creixement i l’impuls del nou finançament, el 2021 esperen assolir uns ingressos de 150 milions d’euros.