01
de Setembre
de
2016
Act.
01
de Setembre
de
2016
Inditex incorpora el pagament amb mòbil en totes les tendes del grup a Espanya a partir d'aquest dijous, 1 de setembre, segons ha informat el gegant gallec, que ha precisat que aquest nou servei al client estarà disponible tant en les apps online de les seves vuit marques com en una específica denominada InWallet que els usuaris es poden descarregar des de les plataformes corresponents al seu sistema operatiu.
En les apps del grup (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe) apareix sota el nom de Wallet i permet la gestió integral dels tiquets de compra online i offline, la qual cosa facilita l'eliminació del tiquet de paper.
Com ja va anunciar el president d'Inditex, Pablo Isla, en la junta general d'accionistes celebrada el juliol passat, el servei ha estat desenvolupat íntegrament pels equips del Centre Tecnològic del grup gallec i està concebut per millorar l'experiència de compra del client amb la màxima seguretat, simplificant al màxim tant el procés d'activació com les compres o devolucions.
Els clients poden començar a utilitzar aquest servei des de l'app online de qualsevol de les marques d'Inditex introduint les targetes de pagament que desitgen associar al compte i seleccionant una d'elles com a favorita. També poden descarregar-se l'app d'InWallet, que és comuna per a totes les botigues del grup.
A partir de llavors, en cadascuna de les transaccions que realitzi, l'aplicació genera un codi QR instantani amb el qual es gestiona el pagament de forma segura.
Durant la seva intervenció davant els accionistes, Isla va emmarcar aquest llançament en el procés de renovació tecnològica constant que el grup realitza per millorar el servei global al client.
En aquesta línia, també va destacar l'actual estat d'implantació de la tecnologia RFID en totes les botigues de Zara, que culminarà a final d'any i que començarà a introduir-se en la resta de les cadenes del grup a partir del proper exercici.
En les apps del grup (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe) apareix sota el nom de Wallet i permet la gestió integral dels tiquets de compra online i offline, la qual cosa facilita l'eliminació del tiquet de paper.
Com ja va anunciar el president d'Inditex, Pablo Isla, en la junta general d'accionistes celebrada el juliol passat, el servei ha estat desenvolupat íntegrament pels equips del Centre Tecnològic del grup gallec i està concebut per millorar l'experiència de compra del client amb la màxima seguretat, simplificant al màxim tant el procés d'activació com les compres o devolucions.
Els clients poden començar a utilitzar aquest servei des de l'app online de qualsevol de les marques d'Inditex introduint les targetes de pagament que desitgen associar al compte i seleccionant una d'elles com a favorita. També poden descarregar-se l'app d'InWallet, que és comuna per a totes les botigues del grup.
A partir de llavors, en cadascuna de les transaccions que realitzi, l'aplicació genera un codi QR instantani amb el qual es gestiona el pagament de forma segura.
Durant la seva intervenció davant els accionistes, Isla va emmarcar aquest llançament en el procés de renovació tecnològica constant que el grup realitza per millorar el servei global al client.
En aquesta línia, també va destacar l'actual estat d'implantació de la tecnologia RFID en totes les botigues de Zara, que culminarà a final d'any i que començarà a introduir-se en la resta de les cadenes del grup a partir del proper exercici.