Les startups de l'agència estatal de competència i negoci japonesa, JETRO, van tancar 20 acords al 4YFN. Les 13 empresesemergents de la potència asiàtica van portar a terme més de 418 negociacions amb empreses catalanes i internacionals durant el saló amb l'objectiu d'"augmentar la seva visibilitat en el teixit empresarial europeu".
Així, les tretze tecnològiques van aconseguir tancar partnerships amb dos centenars d'inversors i col·laboradors del mercat europeu. Segons ha afirmat JETRO, les emergents seleccionades "inicien la seva tracció en el teixit empresarial internacional", i celebra la seva capacitat d'"accelerar exponencialment el creixement del seu negoci".
L'organització exterior japonesa ha celebrat l'oportunitat que va suposar l'organització conjunta del Mobile World Congress i el 4YFN, que els ha permès "explorar vincles comercials i connectar amb grans corporacions de tot el món". També s'han pogut adaptar a mercats més diversos, cosa que ha accelerat la reconfiguració estratègica de productes i serveis d'algunes de les startups presents al saló.
Segons el director general de JETRO a l'Estat espanyol, Tatsuya Kato, la presència de les startups al 4YFN i els acords tancats "incideixen significativament en el desenvolupament del seu model de negoci en l'àmbit internacional". Per la seva banda, el fundador i CEO d'Orphe – una de les emergents japoneses presents al congrés – Yuya Kikukawa, ha celebrat les "grans oportunitats de relació, que actualment ja es tradueixen en potencials escenaris de negoci" que van aconseguir al MWC.