Julià Travel World Wide, la nova marca de Grup Julià especialitzada en turisme receptiu a escala mundial, ha tancat un acord amb l'agència de viatges en línia Expedia Group perquè integri en el seu catàleg tots els tours i activitats de l'empresa catalana, segons s'ha deixat constància en un comunicat.
D'aquesta forma, l'acord vigent fins a 2021 converteix Julià Travel World Wide en un "soci estratègic" d'Expedia i preveu multiplicar així per cinc la facturació durant els propers tres anys.
Amb seu als Estats Units i presència a més de 31 països, Expedia és una de les principals agències de viatges en línia a escala internacional. La vicepresidenta d'Expedia Local Expert, Jen O'Twomney, i el director general de Julià Travel World Wide, Edgar Weggelaar, han segellat el conveni a les oficines de Grup Julià a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona).
La companyia catalana ha afirmat que Julià Travel World Wide neix amb l'objectiu de comercialitzar l'operador més important de tours i activitats turístiques del món i s'engloba dins de l'estratègia d'internacionalització del grup i de la seva divisió de turisme.