Juno House està de celebració. El primer club concebut per i per a la dona a Barcelona compleix dos anys, i ho ha commemorat amb una agenda plena d'activitats enfocades al benestar de la dona alhora que posa rumb a Madrid. Des de la seva inauguració el 2022, Juno House s'ha consolidat com "la comunitat de dones més gran del país convertint-se en un catalitzador per al talent femení, així com el projecte referent per a la dona actual", segons apunten des de la companyia. Amb aquesta missió, el club vol seguir consolidant-se com la xarxa més gran de dones que comprèn tant el sector lifestyle com el més corporatiu, portant l'esperit woman to woman per bandera.
Actualment compten amb 500 sòcies de diferents sectors: des del més empresarial, al més creatiu i emprenedor. Així ho explica Zuriñe Martín, marketing manager a Logitech i sòcia del club: “Juno House s'ha convertit en el lloc de referència on crear sinergies entre sòcies, empreses i societat de Barcelona; un club de gran atractiu per arribar a una audiència i públic molt divers”. De fet, el club compta amb més de 50 marques partners de tots els sectors que han volgut formar part de la comunitat de Juno House com a empreses aliades.
Plans de futur
De cara al tercer any, Juno House posa el focus a la seva expansió internacional i nacional, i és per això que preveu obrir el seu primer club a la capital madrilenya. Així ho explica la seva fundadora, Natalie Batlle: “Madrid sempre ha estat en la nostra llista de rutes. Som un projecte que ha nascut amb una visió global i és per això que aquest any és clau per donar el primer salt a la capital, ja que ens permet fer el pas internacional i obrir el nostre camp de negoci per acostar-nos a grans corporacions que ja han mostrat interès a forjar sinergies amb nosaltres”. I a més afegeix que “també estem desenvolupant noves àrees de negoci com content creation o llançar una nova tipologia de membresia digital per arribar a nous públics i ciutats encara que no estiguem físicament allà”.