Kave Home ha tancat un 2019 que l'ha fet passat del món digital al físic amb 59 milions d'euros de facturació. L'empresa de mobles ha venut més del que preveia i calcula que aquest 2020 creixerà un 30% més. L'objectiu és ampliar l'expansió que ha començat aquest exercici passat.
Havent nascut com una botiga online, Kave Home ha obert el 2019 les primeres botigues físiques: a Barcelona, Vigo i Madrid. A més, ha creat aliances amb socis locals a Corea, el Vietnam i Uruguai. En concret, la companyia es planteja obrir tres establiments més a l'Estat espanyol, tot i que no ha especificat on se situaran. A més, obrirà altres locals franquiciats tant a l'Estat com a l'estranger.
Una altra de les seves estratègies del món físic és la creació d'espais en botigues especialitzades, que denominen Shop in shop, d'entre 150 i 350 metres quadrats. Durant l'any, vol obrir-ne 50 a l'Estat espanyol i més a Portugal, Itàlia, els Països Baixos i Bèlgica.
Entre les fites del 2019 que destaca l'empresa a través d'un comunicat hi ha els acord per moblar els hotels del grup eivissenc Palladium i la Copa Davis de tenis, a més d'uns 1.000 habitatges al Japó, en col·laboració amb el grup Home Staging.