La Piula Verda acaba d’estrenar la seva botiga online per la comercialització al detall de material pirotècnic recreatiu. L’ecommerce compta amb més de 500 productes en la seva plataforma online i estima vendre més de 100.000 productes a través d’Internet per la campanya de Sant Joan d’aquest any.
Els responsables de l’empresa porten més de 30 anys treballant en el sector. Ara, l’empresa vol ampliar i descongestionar l’estacionalitat del negoci per operar en diferents festivitats anuals, com Cap d’Any.
“L’ús de focs artificials s’està estenent a molts punts d’Espanya i a diferents ciutats d’Europa. El mercat pirotècnic en el nostre país està obtenint grans beneficis i les oportunitats d’explotar el negoci són grans”, explica Jordi Pont, CEO de La Piula Verda.
Venda online i recollida física
La venda online de petards està limitada per llei, per la qual cosa La Piula Verda entrega les vendes gestionades online a botigues i quioscs físics habilitats. Així, l’ecommerce i l’usuari acorden l’entrega dels productes, que s’haurà de realitzar amb la presència obligada del comprador en el local de venda.