Tot just iniciat el 2014, Deloitte i Stores Media han fet pública la 17a edició del Global Powers of Retailing, on classifiquen les 250 empreses amb més vendes en el sector del retail. La nord-americana Wal-Mart encapçala la llista per davant de la britànica Tesco i la també estatunidenca Costco. Entre les 250 en trobem cinc d'espanyoles. Mercadona recupera el 42è lloc perdut fa dues edicions, mentre que Inditex avança dues places i se situa en el 45. El Corte Inglés (62), Día (73) i Eroski (127) completen el quintet d'empreses espanyoles en aquest rànquing.
Aquestes han estat les empreses de retail que més han venut el 2013.
1. Wal-Mart (EUA)
2. Tesco (Regne Unit)
3. Costco (EUA)
4. Carrefour (França)
5. The Kroger (EUA)
6. Schwarz (Alemanya)
7. Metro AG (Alemanya)
8. The Home Depot (EUA)
9. Aldi Einkauf (Alemanya)
10. Target (EUA)
...
42. Mercadona (Espanya)
...
45. Inditex (Espanya)
...
62. El Corte Inglés (Espanya)
...
73. Día (Espanya)
...
127. Eroski (Espanya)