LetsCook, la startup amb seu a Barcelona que ha revolucionat la manera d'abordar el sopar entre setmana, anuncia dues fites clau en la seva expansió al mercatestatal. La iniciativa resol la pregunta Què hi ha per sopar? i, cada dimarts, suggereix fins a 21 receptes noves pensades per a tots els públics, i envia diversos kits d’ingredients frescos i de proximitat per elaborar-les.
La firma, fundada per GustavJohansson, NicolasEscasany i SantiagoCastiella, d'una banda, ha tancat amb èxit una ronda d'inversió de 280.000 euros, una fita "particularment destacada en l'actual entorn desafiant per a la captació de fons", segons els fundadors.
Let's Cook ha tancat amb èxit una ronda d'inversió de 280.000 euros
"Aquesta inversió, en què van participar diversos BusinessAngels i amb el suport d'ENISA, ens omple d'orgull i reforça la nostra solidesa financera, ja que ens proporciona l'impuls necessari per continuar creixent al mercat estatal, amb un enfocament especial a Madrid i altres principals ciutats de l'Estat", afegeixen. Els fons enfortiran la presència al mercat de Let's Cook a través d'inversions estratègiques de màrqueting, capacitat operativa i tecnologia.
Let's Cook també ha estat seleccionada per al Programa d'Innovació Oberta del GrupEroski el passat setembre. Així, la firma va esdevenir l'única empresa participant en la primera edició del programa. "Suposa un pas important al camí de Let's Cook", apunten els fundadors, qui detallen que el programa "permetrà a Let's Cook i Eroski col·laborar en la definició d'oportunitats conjuntes i la conceptualització de noves propostes de valor".