• Empresa
  • Lidl aposta pels vins catalans amb la iniciativa Terra de Vins

Lidl aposta pels vins catalans amb la iniciativa Terra de Vins

La companyia amplia les referències vitivinícoles i posa a la venda 9 de les 12 denominacions d'origen que hi ha a Catalunya

Un dels supermercats de la cadena LIDL | Cedida
Un dels supermercats de la cadena LIDL | Cedida
Redacción VIA Empresa | ACN
Barcelona
28 d'Abril de 2022

Des d’avui i durant una setmana, Lidl posa a la venda, en els seus 120 establiments de Catalunya, diverses referències vitivinícoles de 9 de les 12 denominacions d'origen que es comptabilitzen a Catalunya: DO Alella; DO Empordà; DO Penedès; DOQ Priorat; DO Montsant; DO Costers del Segre; DO Terra Alta; DO Cava i DO Catalunya. Amb la posada en marxa d'aquesta iniciativa, anomenadaTerra de Vins, la companyia ja comercialitza productes de 21 DOP i IGP catalanes diferents, oferint, així, més de la meitat del total de les que existeixen a la regió

La cadena de supermercats Lidl reforça el seu compromís per fomentar la presència de productes catalans amb distintiu de qualitat i quilòmetre zero en els seus establiments. Amb la iniciativa Terra de Vins, Lidl torna a fer un pas en la seva aposta pel sector agroalimentari català i la seva previsió és seguir ampliant el nombre d'articles amb segell de qualitat que ofereix a les seves botigues. La companyia treballa amb més de 160 proveïdors de Catalunya, als quals adquireix producte per valor d'uns 670 milions d'euros anuals, que comercialitza a les seves botigues de tot el país i en la seva xarxa internacional en una trentena de països.

Terra de Vins no és l'única iniciativa que Lidl ha treballat recentment per a fomentar el consum de producte català amb segell de qualitat. El mes de febrer passat, la cadena de supermercats va posar en marxa Terra d'Olis, un projecte que té com a objectiu fomentar el consum d'olis d'oliva extra de quatre de les cinc DOP que es comptabilitzen a Catalunya: DOP Siurana, DOP Terra Alta , DOP Garrigues i DOP Ebre-Montsià. 

A més, des de l'any passat, la companyia està introduint de manera progressiva noves referències de quilòmetre zero en els seus 120 punts de venda de la regió, sota un segell distintiu "És d’aquí, és bo" perquè els consumidors puguin identificar fàcilment els productes locals de Catalunya en botigues. L'objectiu d'aquesta acció és continuar contribuint al desenvolupament econòmic i social de la indústria agroalimentària catalana, promovent que tant empreses consolidades com petits proveïdors tinguin un paper protagonista i fonamental en els seus lineals.