Lidl ha llançat al mercat una nova línia de iogurts de verdures, "única en el mercat", sota la seva pròpia marca de làctics Milbona, segons han informat en un comunicat. La companyia es converteix així en la primera cadena de distribució en oferir a Espanya aquest producte disponible en tres varietats: pastanaga i maduixa, espinacs i poma, i carbassa, plàtan i albercoc.
La cadena de supermercats ha aprofitat l'augment dels consumidors flexiterians ja que, segons un estudi, el 35% dels espanyols afirmen haver reduït el seu consum de carn vermella o directament l'evita. De fet, l'informa destaca que el 52% ha provat alguna alternativa de carn vegetal en els últims 12 mesos.
Segons el CEO i fundador de la consultora Lantern -la que ha realitzat l'estudi-, Jaime Martín, "el consumidor espanyol està canviant, està fent seves tendències que ja imperen en països com els Estats Units, Alemanya i el Regne Unit i cada vegada busca solucions més adaptades als nous corrents internacionals i al seu nou estil de vida".