Els clients de Barcelona i València ja poden fer la compra online de productes d'alimentació i productes frescos de Lidl. Segons informen en un comunicat, després de l'èxit que han tingut a Madrid, la companyia ha decidit ara ampliar la seva col·laboració amb la plataforma de compra online d'aliments, Lola Market, i estendre el servei a aquestes dues noves ciutats. En concret, estarà disponible a tota la ciutat de Barcelona i bona part de la seva àrea metropolitana, i a València capital.
El director de l'àrea de Màrqueting, Comunicació i Digital de Lidl a Espannya, Carlos González-Vilardell, assegura que "la col·laboració amb Lola Market a Madrid està sent molt satisfactòria i els usuaris estan encantats amb el servei" i afegeix que "l'ampliació del servei a dues noves grans ciutats ens permetrà continuar guanyant experiència en la venda online d'alimentació i conèixer millor els gustos del consumidor".
Per la seva banda, Luis Pérez del Val, CEO i fundador de Lola Market, afirma que "la gran acollida dels nostres usuaris de Madrid ens ha impulsat a ampliar l'acord amb els supermercats Lidl a Barcelona, bona part de la seva àrea metropolitana i València". Pérez de Val assegura que, a més, "augmentem la nostra oferta de supermercats amb les millors condicions de preu, oferint el mateix preu que a la botiga física, així com el servei de personal shopper en dues ciutats estratègiques per a nosaltres".