
Lleida.net ha tancat el primer trimestre de l’any amb unes pèrdues de 276.000 euros, una xifra que representa un increment d’un 140% en comparació amb el mateix període del 2022. Segons el comunicat enviat al BME Growth, la companyia registra uns ingressos de 4,69 milions i un Ebitda de 389 milions d'euros.
“El primer trimestre sempre és el més fluix de l’any”, així ha justificat Sisco Sapena els resultats de l’empresa. En aquest sentit, el conseller delegat i fundador de Lleida.net ha expressat “la seva satisfacció” per l’augment dels marges i la cartera de clients. L'activitat del grup també contempla projectes relacionats amb el correu electrònic, telèfon i altres mecanismes d'identitat.
La davallada de les vendes, principalment, s’ha produït pel descens del consum dels SMS, amb caigudes de fins al 25% en l’àmbit comercial. El negoci internacional constitueix el 53% dels ingressos globals de Lleida.net. Actualment, el deute és de 8,4 milions d’euros i enguany s'ha reduït en 183.000 euros.