"Sempre hi ha llum al final del túnel". En temps de coronavirus, Renfe ha volgut treure a relluir la seva visió més optimista en forma de dues campanyes publicitàries, la primera té llum pròpia i la segona vol homenatjar als herois socials d'aquesta crisi. L'objectiu és "traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat espanyola davant la crisi del coronavirus", segons ha informat la pròpia empresa.
"Traslladar un missatge d'esperança i suport emocional a la societat espanyola davant la crisi del coronavirus"
El primer espot dura 30 segons i narra com al llarg dels seus gairebé 80 anys d'història sempre ha apropat a persones i mercaderies a les seves destinacions. No obstant això, ara és un moment crític i és per això que "en temps difícils, cal no oblidar que sempre hi ha llum al final de cada túnel i que units se superarà aquesta situació".
El segon espot tindrà el mateix lema. Però, el protagonista serà diferent i és que Renfe també realitzarà un reconeixement i traslladarà un missatge de suport i reconeixement als "herois socials" d'aquesta crisi. I qui són aquests herois? Personal sanitari, transportistes, maquinistes, caixers de supermercats o Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, entre d'altres.
Paral·lelament, Renfe llançarà en els propers dies una pàgina web on s'oferirà una plataforma "d'entreteniment i notícies d'actualitat únicament positives" sobre la situació que atravessa el país en plena crisi sanitària del coronavirus.