• Empresa
  • Lola Casademunt factura 56,4 milions d’euros el 2024, un 25% més

Lola Casademunt factura 56,4 milions d’euros el 2024, un 25% més

El canal de venda en línia creix un 62% i la firma compta amb 100 punts de distribució monomarca al món

Maite Casademunt, presidenta i directora creativa de Lola Casademunt | Cedida
Maite Casademunt, presidenta i directora creativa de Lola Casademunt | Cedida
Redacció VIA Empresa
27 de Març de 2025

L’empresa de moda Lola Casademunt va tancar 2024 amb una facturació de 56.491.330 d’euros, un 25% més en comparació amb l’any anterior, segons ha informat aquest dijous en un comunicat. La firma destaca el creixement de les tres línies de venda: multimarca (19%), retail (21%) i en línia (62%). Aquesta branca del negoci és la que més va augmentar pel comerç electrònic en diversos països i pels marketplaces a El Corte Inglés, Zalando i About You. Per una altra part, la companyia destaca que el 2024 comptava amb un total de 100 punts de venda monomarca a escala global i a través del canal multimarca va assolir 41 països, 13 córners a Palacio de Hierro de Mèxic i un a Puerto Rico i Eslovènia. 

 

En aquest sentit, la firma fundada a Cardedeu (Vallès Oriental) subratlla l’aposta d’expansió internacional engegada el 2021, quan aleshores tenia activitat a l’Estat, Andorra i Portugal. El pes de les vendes estrangeres, a través dels tres canals, va suposar el 29% del total dels guanys de l’any passat.

La companyia destaca que el 2024 comptava amb un total de 100 punts de venda monomarca a escala global

La firma vincula els resultats obtinguts al pla estratègic impulsat l’any passat i que busca “créixer encara més” i “posicionar-se com un referent de moda en l’àmbit nacional, i cada vegada més en l’internacional”. De cara a 2025, Lola Casademunt preveu “guanyar en capil·laritat” amb l’obertura de sis botigues pròpies i córners. També anuncia l’inici de l’’e-shop a altres zones del món i “nous socis comercials en països estratègics” per al multimarca.