La signatura de moda Lola Casademunt va tancar l'exercici 2023 amb una facturació de 45 milions d'euros, un 59% més que en 2022, segons ha informat en un comunicat. L'empresa ha assegurat que les vendes van créixer "significativament" als seus tres canals de venda: retail (+52%), multimarca (+59 %) i 'online' (+90 %).
El conseller delegat de la companyia, Paco Sánchez, ha explicat que es van superar les expectatives gràcies a seguir "fidels" al pla estratègic, que ha definit com a sòlid i coherent.
Les vendes van créixer "significativament" als seus tres canals de venda: retail (+52%), multimarca (+59%) i 'online' (+90%)
Referent de moda nacional i internacional
La companyia va tancar en 2023 l'etapa del pla iniciada en 2021 i en 2024 obre la següent fase, que té l'objectiu de seguir evolucionant i posicionar-se "com un referent de moda a nivell nacional i, cada vegada més, internacional", recull Europa Press.
En aquest sentit, las vendes a l'estranger van suposar el 27% de la facturació total de la empresa. La signatura compta amb presència en més de 30 països i sumeixi més de 1.500 punts de venda, dels quals 815 estan situats a Espanya i Portugal.
Mentre que el canal 'online' està disponible amb tenda pròpia en vuit països, en els 'ecommerce' d'El Corte Inglés de Portugal i de Palacio de Ferro a Mèxic, i en el 'marketplace' Zalando en 12 països.
Aspiracions per 2024
De cara a 2024, la empresa preveu créixer al mercat nacional de manera "molt controlada" amb quatre noves obertures de botigues pròpies, així com l'obertura de la seva botiga 'online' en nous mercats.
D'altra banda, l'objectiu de la signatura és anar augmentant també la seva quota de producció en proximitat i d'ús de materials sostenibles.