• Empresa
  • Luggit desembarca a Barcelona

Luggit desembarca a Barcelona

La companyia preveu multiplicar el seu creixement i operar a les principals ciutats espanyoles el 2023

Imatge de passatgers esperant per facturar les maletes als mostradors de Ryanair | EP
Imatge de passatgers esperant per facturar les maletes als mostradors de Ryanair | EP
Redacción VIA Empresa
Barcelona
08 de Juliol de 2022
Act. 08 de Juliol de 2022

La startup portuguesa LUGGit desembarca a Barcelona i porta la seva solució de gestió d'equipatge a la capital catalana. “Estem feliços de poder anunciar l’inici d’operacions a Barcelona, ​​una de les capitals del turisme. Avui ja podem dir que som aquí per oferir més confort als viatgers i un problema menys pels hotels i gestors d'apartaments turístics”, afirma Ricardo Figueredo, cofundador i CEO de l'empresa. 

 

LUGGit permet que qualsevol turista pugui trucar en temps real a un keeper, un conductor que rep la sol·licitud al moment i s'apropa al lloc on està localitzat l'usuari per recollir el seu equipatge, desar-lo durant el temps necessari i entregar-lo al lloc i hora escollits pel viatger. D'aquesta manera, se soluciona un problema en la gestió d'equipatges en el moment tant del check in com del check out dels viatgers, quan no concorden els horaris dels hotels amb els dels vols. 

La companyia va començar a Lisboa i Porto el 2019 després de rebre finançament de Portugal Ventures, un dels fons portuguesos més importants. El gener del 2020, va rebre a Madrid el reconeixement a la segona solució més innovadora del sector turístic de l'any. D'altra banda, Barcelona serà la primera ciutat on el 100% dels keepers disposaran de vehicles elèctrics per als seus desplaçaments. Pel que la recollida i entrega serà sostenible.

 

"Cada mes el nombre d'usuaris de la nostra plataforma creix més d'un 67% gràcies a la confiança oferta pel nostre equip de keepers i a les facilitats d'integració per a les més de 150 empreses de gestió d'allotjament que ja confien en LUGGit", afirma Figueredo . Els usuaris poden fer ús del servei a través de la seva aplicació mòbil on tenen accés a tota la informació sobre el servei, el conductor i la placa del vehicle. Després de la recollida, també sap on i amb qui està l'equipatge en temps real mentre està a càrrec de la companyia.