Mango ha signat un acord amb la cadena nord-americana Macy's per continuar creixent als Estats Units i, a partir d'aquest agost, tindrà presència a la botiga en línia de la companyia americana, segons han informat en un comunicat. A més, també obrirà corners a tres centres de la cadena a Nova York.
De fet, Mango ja compta amb una flagship al barri novaiorquès de Soho, on també ven a través de la seva botiga online i els principals grups de distribució dels EUA, a més d'un magatzem logístic situat a Nova Jersei.
Les vendes en línia de la companyia van representar el 20% de la seva facturació l'any 2018, una xifra que Mango vol ampliar progressivament al 25% durant aquest 2019 i arribar fins el 30% el 2020.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.