Mango ha anunciat una inversió de 100 milions d'euros en un pla d'expansió als Estats Units. La companyia tèxtil espera arribar a les 40 botigues al país l'any 2024, en un procés de creixement que ha encetat amb l'obertura de la seva nova botiga insígnia a l'edifici Grande Dame de la Cinquena Avinguda de Nova York.
El nou espai de la catalana a la metròpoli s'ha instal·lat a un local de 2.100 metres quadrats a un dels edificis més cotitzats de la ciutat. La primera fase del full de ruta d'expansió, així, implica enfortir la presència de la marca a Nova York, on actualment compta amb cinc establiments. També se centrarà a Florida, on preveu obrir uns altres quatre punts de venda fins al 2023.
Més enllà de l'expansió en punts de venda físics, que es multiplicaran durant els pròxims anys, la firma catalana també ha anunciat una aposta per l'e-commerce als Estats Units. L'objectiu, així, és que les vendes en línia de la marca arribin al país al 70% del volum de negoci. També ha tancat un conveni amb la Parsosns School of Design amb la participació del seu CEU, ToniRuiz, i el degà de l'escola, BenBerry.
Segons ha destacat Ruiz, la inauguració de la nova botiga suposa un "pas significatiu" en l'avenç de les posicions de la marca als Estats Units. L'estratègia, així, passa per una expansió internacional i un enfortiment del sistema de distribució de la firma.