Mango acabarà l’any 2022 amb una inversió global de 120 milions d’euros i més de 270 nous establiments, una xifra que incrementa la xarxa de la firma de roba fins a les 2.600 botigues repartides per tot el món. Gran part dels diners s’han destinat a la reforma i obertura d’espais, així com la digitalització i l’àmbit logístic.
Més enllà d’Espanya, gairebé el 80% de la facturació de Mango es concentra en l’àmbit internacional, principalment a Itàlia, França, Regne Unit, Alemanya o amb l’aterratge a mercats emergents com Marroc o Colòmbia. Enguany, a Catalunya, els principals moviments de la firma han estat l’activació d’un espai a Platja d’Aro i la rehabilitació d’un establiment a Badalona.
Pel que fa a l’impacte de la guerra d’Ucraïna, Mango va interrompre les seves operacions a Rússia, amb una xarxa de 55 botigues, a principis d’estiu. El mercat rus representa un 8% dels beneficis globals de la companyia. Sense deixar de banda la perspectiva geopolítica, la firma d’Isak Andic ha traslladat gran part de la seva cadena de producció cap a països com el Marroc per reduir la dependència de la regió asiàtica.