Mango, un dels principals grups d'Europa de la indústria de la moda, continua el seu creixement i conclou els sis primers mesos de l'exercici en curs amb una facturació de 1.451 milions d'euros, un 20% més que el mateix període de l'any anterior i fins a un 30% més que en el mateix període del 2019, superant les xifres prepandèmia.
“Els nostres clients valoren la proposta pròpia de disseny i estil de Mango i estem immersos en un ambiciós pla d'expansió internacional per continuar inspirant el món amb la nostra passió per la moda i l'estil de vida” assenyala Toni Ruiz, conseller delegat de Mango, qui afegeix que “la bona evolució del primer semestre consolida el nostre model de negoci i el nostre ecosistema divers de canals i partners”.
En el primer semestre del 2023, Mango ha facturat un 30% més que en el mateix període del 2019
Al llarg del primer semestre, Mango ha fet un pas més en la seva aposta per continuar incrementant la qualitat del seu producte amb el llançament de Capsule, la seva col·lecció d'esdeveniments per a dona que, segons apunta la companyia, ha tingut una gran acollida entre els seus clients.
La firma també ha col·laborat amb la marca nord-americana SIMONMILLER per dur a terme la nova col·lecció per a dona de primavera i estiu 2023 i també ha apostat per la renovació del futbolista Antoine Griezmann com a imatge de Mango Man per a la mateixa temporada.