Mango ha inaugurat una botiga de 430 metres quadrats a Lincoln Road, un dels carrers comercials més importants de Miami. La firma catalana va aterrar al mercat nord-americà l'any 2006 i actualment compta amb vuit establiments repartits per New York, New Jersey, Miami i Puerto Rico.
"L'obertura d'aquesta nova botiga és el punt de partida de l'expansió de Mango a Florida i un pas de gegant pels nostres objectius estratègics d'expansió internacional, així com el reforç de la marca als Estats Units", apunta Daniel López, director d'expansió de Mango.
De cara a l'any 2024, l'finalitat de Mango és tenir una xarxa de 40 establiments als Estats Units. Sense deixar aquest àmbit geogràfic, la marca apunta que la meitat de les seves vendes es produeixen pel canal digital. La previsió és que, a curt termini, el món online sigui el 70% del negoci.
En el primer semestre de l'any, Mango va tancar el balanç global amb una facturació de 1.214 milions d'euros, un increment d'un 24,8% respecte del mateix registre del 2021 (973 milions). Amb una inversió de 88 milions, l'empresa de roba ha finalitzat les obres d'ampliació del seu centre logístic de Lliçà d'Amunt.
Mango reforça la seva expansió als Estats Units
L'any 2024, la firma de roba vol assolir la xifra de 40 establiments al país nord-americà
Barcelona
14
d'Octubre
de
2022