• Empresa
  • Mango aprofundeix l'expansió a Europa de l'Est i el centre d'Àsia

Mango aprofundeix l'expansió a Europa de l'Est i el centre d'Àsia

La firma de moda inaugurarà establiments a Kharkov (Ucraïna) i Minsk (Bielorússia), que s'afegeixen als ja oberts a Tashkent (Uzbekistan) i Pavlodar (Kazakhstan)

Imatge d'arxiu d'una botiga de Mango | ACN
Imatge d'arxiu d'una botiga de Mango | ACN
ACN
Barcelona
14 d'Abril de 2021

La firma de moda Mango amplia la seva presència a Europa de l'Est i al centre d'Àsia amb l'obertura de quatre noves botigues durant el primer semestre d'aquest 2021. L'empresa, que ja va obrir quatre locals a la regió l'any passat, té previst arribar a les 49 botigues en aquest mercat abans del mes de juliol.

Segons ha informat en un comunicat, Mango espera inaugurar un nou local a un centre comercial a la ciutat de Kharkov (Ucraïna) i un altre a una galeria de Minsk (Bielorússia) durant els pròxims mesos. Les dues botigues se sumaran a les obertures que la companyia ja ha completat aquest 2021 a les ciutats de Tashkent (Uzbekistan) i Pavlodar (Kazakhstan).

L'any 2020, el grup ja va obrir quatre noves botigues amb l'objectiu de seguir creixent en aquesta regió. A la ciutat de Kiev, Mango va inaugurar dos establiments, ampliant fins a 14 el nombre de locals a Ucraïna. A finals de l'exercici, el grup també va posar en marxa una botiga a Tbilisi (Geòrgia) i a la ciutat de Tashkent (Uzbekistan). A hores d'ara, l'empresa suma quatre punts de venda a Geòrgia i tres més a Uzbekistan, mentre que a Kazakhstan i a Bielorússia ja disposen de 21 i tres establiments, respectivament.

Les noves botigues arriben tot i els resultats negatius de l'any passat de la companyia, que va perdre 110 milions d'euros a causa del tancament obligat de botigues arreu del món per la covid-19. Tot i que les vendes online s'han disparat, l'empresa catalana aposta per augmentar el nombre de botigues físiques en aquesta zona del planeta.