• Empresa
  • Mango estrena magatzem a Mèxic i arribarà al mig centenar de botigues

Mango estrena magatzem a Mèxic i arribarà al mig centenar de botigues

La companyia vol obrir 12 establiments més en els propers dos anys, així com oferir "una millor experiència" als seus clients

La botiga online de Mango genera el 20% dels seus ingressos
La botiga online de Mango genera el 20% dels seus ingressos
Redacción VIA Empresa
Barcelona
28 d'Octubre de 2019

Mango ha posat en marxa un nou magatzem logístic a Mèxic amb la intenció d'obrir-hi 12 botigues més en els propers dos anys i arribar així al mig centenar d'establiments. Ho farà de la mà de l'empresa El Palacio de Hierro en una instal·lació logística de 2.200 metres quadrats, des d'on gestionarà les comandes online i les noves prestacions omnicanal en el futur. Amb aquest, ja són nou els magatzems amb què la companyia gestiona el seu operatiu de comerç electrònic, que ja el 2018 va suposar el 20% de la seva facturació.

 

D'aquesta manera, Mango suma el de Mèxic a les instal·lacions que ja té als Estats Units, la Xina, Rússia, Corea, Turquia o Alemanya. L'empresa portarà a terme aquestes obertures amb el seu soci local El Palacio de Hierro, un grup amb 130 anys d'història que és propietari de botigues departamentals, però que també opera boutiques d'altres marques internacionals. La companyia ja opera a 110 països i ven en línia en més de 80.

 

Precisament per això, segons explica el president de Mango a Efe, Isak Andic, l'objectiu d'aquesta obertura és "fidelitzar els clients mexicans oferint-los una millor experiència de compra".

Compromís amb la sostenibilitat

Mango, a més, ha reafirmat el seu compromís amb la sostenibilitat signant juntament amb 23 empreses més de la indústria tèxtil i de la moda el Fashion Pact amb l'objectiu de minimitzar l'impacte ambiental d'aquesta indústria, un pacte que es focalitza en el clima, la biodiversitat i l'oceà, segons informen en un comunicat.

Amb la signatura d'aquestes 24 companyies, ja són 56 empreses i 250 marques les que s'han afegit al pacte, en el qual totes s'han compromès a compartir un informe inicial sobre el progrés assolit per cada una d'elles el setembre del 2020.

En aquest sentit, la directora d'RSC de Mango, Beatriz Bayo, subratlla que el Fashion Pact "marcarà les accions a realitzar en els propers anys per assolir els compromisos adquirits, cosa que ens permetrà avançar de manera col·lectiva cap a la sostenibilitat i en benefici de tota la indústria".