• Empresa
  • Mango desembutxaca 3,5 milions d'euros per ser a Preciados

Mango desembutxaca 3,5 milions d'euros per ser a Preciados

La marca de moda obre la seva botiga més tecnològica a la capital espanyola

El carrer de Preciados a Madrid
El carrer de Preciados a Madrid
Europa Press
Madrid
19 de Febrer de 2018

Mango impulsa la seva presència a Madrid amb l'obertura el proper 23 de febrer de la seva nova megastore del carrer de Preciados en la qual ha invertit 3,5 milions d'euros en la seva remodelació i decoració, dotant-la de les últimes novetats tecnològiques.

 

En concret, la botiga se situa en una de les àrees comercials més prestigioses de la capital espanyola i compta amb 1.711 metres quadrats de superfície de venda, per la qual cosa duplica la grandària del local amb el qual explicava la signatura en aquesta zona.

Aquest nou espai mostra el concepte d'arquitectura i interiorisme que Mango ha incorporat recentment a les seves botigues i que va estrenar en la flagship de Serrano, i que té com a objectiu unificar totes les línies en un mateix espai més ampli i dinàmic, millorant notablement l'experiència del client.

 

La botiga de Preuats comptarà amb les últimes tecnologies que la signatura ha implementat en els seus nous punts de venda, com els emprovadors digitals, l'i-tiquet o la funcionalitat de pagament PayGo, a més de comptar amb wifi i una zona específica per a Clic & Collect, segons van informar fonts de la companyia a Europa Press.

Així, la nova megastore, a la qual també es pot accedir des del carrer del Carmen, és d'estil industrial i amb bigues descobertes. L'espai combina diferents materials i textures creant una "atmosfera agradable".

La decoració es basa en elements de vellut, marbre, fusta i pedra, a més de tapizados en cadires tipus anticuario. El local compte en la planta superior amb diverses claraboies i dos patis interiors enjardinats que proporcionen una excel·lent llum natural. En la planta situada a nivell de carrer també hi ha altres tres patis de característiques similars.

Aposta per les megastores i per Madrid

Mango ha invertit més de 600 milions d'euros en l'obertura de megastores des de 2013, data en la qual va iniciar el seu procés de transformació i de canvi d'imatge de la marca.

L'ensenya de moda aposta per aquests nous punts de venda, amb una superfície a partir de 800 metres quadrats i fins a més de 3.000 metres quadrats, que ofereixen totes o gran part de les línies del grup, millorant l'oferta i l'experiència de compra dels clients.

Amb aquesta obertura en Preuats, una dels carrers més comercials de la capital, Mango continua amb la seva aposta per Madrid, on fa un any reconeixien que tenien un "dèficit històric", i d'instal·lar-se amb grans botigues en vies claus com Orense, Gran Via, Goya i Serrano. Així, la signatura assoleig les 31 botigues a la capital i 381 a tota Espanya.

D'aquesta forma, l'empresa explica ja amb més de 200 botigues de gran format a tot el món, que superen els 227.000 metres quadrats, la qual cosa suposa prop del 30% del total de superfície de venda de Mango.