Mango continua el seu pla d'expansió i consolidació de marca al Regne Unit amb l'obertura d'una vintena de botigues previstes per a aquest 2025. El creixement se centrarà a ampliar la seva presència a Londres, el centre d'Anglaterra, Escòcia i Irlanda del Nord, així com a arribar a Cardiff. "El Regne Unit és un dels mercats prioritaris per al creixement internacional de Mango", ha assegurat Daniel López, qui ha afegit que "el nostre pla d'expansió per al 2025 segueix l'èxit de les obertures de botigues del 2024 per avançar en capil·laritat i apropar-nos encara més als nostres clients amb botigues on poder oferir-los l'experiència Mango".
La companyia preveu obrir sis botigues a Londres aquest any, entre les quals destaca una nova flagship a Oxford Street, que consolidarà la presència de Mango en un dels carrers comercials més famosos del món. El punt de venda, previst per al segon semestre, tindrà una superfície de més de 1.100 metres quadrats i comptarà amb productes de les línies Woman, Man i Kids. Altres obertures rellevants a Londres seran a Kensington High Street i Long Acre.
Mango també incrementarà la seva presència al centre d'Anglaterra, amb una botiga a Birmingham, entre altres localitats, i a Escòcia, amb nous punts de venda a Glasgow, Dundee i Aberdeen. A més, la companyia reforçarà la seva xarxa a Irlanda del Nord amb obertures a Belfast i Craigavon i arribarà a Cardiff.
Mango preveu obrir sis botigues a Londres aquest any, entre les quals destaca una nova 'flagship' a Oxford Street
Les noves botigues de Mango incorporaran el concepte de botiga d'inspiració mediterràniaNew Med, reflex de l’esperit i la frescor de la marca. La sostenibilitat i la integració arquitectònica són la clau d'aquest nou disseny que concep les botigues de Mango com una casa mediterrània amb diferents espais on predominen els tons càlids i els colors neutres, combinats amb materials tradicionals, artesanals, sostenibles i naturals.
Aquestes obertures s'emmarquen en el Pla Estratègic 4E 2024-2026 de la companyia, que té com a objectius reforçar la seva proposta de valor diferencial, amb un fort impuls de l'expansió i amb la millora de les vendes tant en el parc de botigues existent com en el seu canal en línia.