Mango ha donat a conèixer que preveu tancar l’any 2023 amb unes vendes de 3.000 milions d’euros i 2.700 punts de venda repartits per tot el món. Aquestes xifres representen un petit increment en comparació amb les vendes de 2.688 milions del 2022. Des del mes de gener fins a l’actualitat, la firma d’Isak Andic ha obert 130 noves botigues i, a la vegada, n'ha rehabilitat unes 80. Concretament, Mango ha reforçat la seva presència als Estats Units amb inauguracions als estats de Texas, Georgia i Califòrnia. Per un altra banda, el conseller delegat del grup, Toni Ruiz, ha formalitzat la compra d’un 5% de les accions.
D’aquesta manera, l’executiu es converteix en el primer accionista extern a la família propietària. “Ruiz és un directiu admirat, dins i fora de l’empresa”, apunta Andic. El fundador de Mango considera que l’entrada del conseller delegat a l’accionariat de Mango “és un reconeixement a la seva destacada gestió al capdavant de la companyia en els darrers anys”. La firma de moda va tancar els primers sis mesos de l'exercici amb una facturació de 1.451 milions d'euros, un 20% més que el mateix període de l'any anterior i fins a un 30% més que en el mateix període del 2019, superant les xifres prepandèmia.
Davant la seva nova condició d’accionista, Toni Ruiz encara la nova etapa “amb gratitud i responsabilitat”. El conseller delegat assegura que tota la companyia, en els últims anys, “ha treballat amb una visió clau per convertir-nos en un dels majors grups d’Europa de la indústria de la moda”. Més enllà d’Espanya, gairebé el 80% de la facturació de Mango es concentra en l’àmbit internacional, principalment a Itàlia, França, Regne Unit, Alemanya o amb l’aterratge a mercats emergents com Marroc o Colòmbia.