La marca de joieria catalana PDPAOLA aterra als Estats Units amb la inauguració de la seva primera botiga física a Nova York el pròxim 12 de desembre, segons informa la marca en un comunicat.
En concret, l’ensenya emprèn la seva expansió als Estats Units, després de la recent incorporació de Jason McNary com a director general de la marca al país, on ja compta amb una sòlida presència en línia.
"Entrar als Estats Units suposa un pas molt important en la nostra estratègia d’internacionalització, ja que el mercat nord-americà és sens dubte el que lidera la demanda de moda i luxe a escala mundial. Per a PDPAOLA, representa un dels països on veiem molt potencial de creixement a mitjà/llarg termini", ha assenyalat el cofundador i conseller delegat de PDPAOLA, Humbert Sasplugas.
Aquesta obertura no només representa l’estrena de PDPAOLA als Estats Units amb una botiga física, sinó que marca l’inici d’una aposta per l’expansió internacional
D’aquesta manera, aquesta obertura no només representa l’estrena de PDPAOLA als Estats Units amb una botiga física, sinó que marca l’inici d’una aposta per l’expansió internacional, amb un enfocament que va més enllà del comerç digital cap a una presència física i exclusiva.
Així, el mercat nord-americà es presenta com un dels més estratègics per a la marca, amb un creixent interès pel luxe accessible i de qualitat.
La joieria fundada l’any 2015 pels germans Paola i Humbert Sasplugas està present a través d’una xarxa de retail, amb més de 60 botigues estratègicament distribuïdes en ciutats destacades d’Espanya, Itàlia, Regne Unit, França, Grècia, Aràbia Saudita, la Xina, Mèxic, l’Equador, Puerto Rico, el Perú, Xile, el Paraguai i Andorra. Aquesta presència en retail es complementa amb una sòlida plataforma de comerç electrònic global, recolzada per 2.000 punts de venda multimarca en més de 15 mercats internacionals.