07
de Setembre
de
2016
Act.
07
de Setembre
de
2016
El fins ara director de Màrqueting de Grup Eroski, Martin Gandiaga, ha estat nomenat nou director general de Caprabo per desenvolupar el posicionament de la marca com a "supermercat de referència en proximitat i innovació", ha informat Caprabo en un comunicat.
Gandiaga, de 52 anys i nascut a Bilbao, ha desenvolupat la seva carrera professional en Grup Eroski des de 1990, amb càrrecs com el de director comercial de Productes Frescos i director de Supermercats, i responsabilitats a les àrees d'Alimentació i Vendes abans de ser el director de Màrqueting de la companyia.
És llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Pública del País Basc i Postgrau en Distribució Comercial pel Centre de Desenvolupament Directiu de Mondragón.
Per la seva banda, el director general de Recursos de Grup Eroski, Javier Amezaga, continuarà sent administrador únic de Caprabo, ha afegit la cadena de supermercats.
Caprabo compta amb 324 establiments a Catalunya i Navarra i suposa el 20% del negoci del Grup Eroski, amb més de 220.000 persones que compren en els supermercats Caprabo cada dia.
Gandiaga, de 52 anys i nascut a Bilbao, ha desenvolupat la seva carrera professional en Grup Eroski des de 1990, amb càrrecs com el de director comercial de Productes Frescos i director de Supermercats, i responsabilitats a les àrees d'Alimentació i Vendes abans de ser el director de Màrqueting de la companyia.
És llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Pública del País Basc i Postgrau en Distribució Comercial pel Centre de Desenvolupament Directiu de Mondragón.
Per la seva banda, el director general de Recursos de Grup Eroski, Javier Amezaga, continuarà sent administrador únic de Caprabo, ha afegit la cadena de supermercats.
Caprabo compta amb 324 establiments a Catalunya i Navarra i suposa el 20% del negoci del Grup Eroski, amb més de 220.000 persones que compren en els supermercats Caprabo cada dia.