El grup MAT Holding, especialitzat en la venda de coure per l’agricultura i vàlvules hidràuliques i en la distribució a Espanya i Portugal de productes per l’eficiència de l’aigua en l’agricultura i el regadiu, ha facturat 130,5 milions d’euros en els sis primers mesos del 2017, un 4,4% més que en el mateix període de l’any anterior.
D’aquest total, 60,2 milions d’euros provenen de vendes en el mercat espanyol, la qual cosa suposa un augment del 6,4% respecte al mateix període del 2016. A més, les exportacions també han crescut un 2,7%, fins als 70,3 milions d’euros, segons informa la companyia en un comunicat, representat el 54% de la facturació del grup.
Pau Relat, conseller delegat de MAT Holding, ha remarcat que “els resultats d’aquest primer semestre reforcen la nostra estratègia de creixement”. A més, destaca que la companyia vol seguir reforçant el seu posicionament en el sector de l’aigua a través de noves adquisicions -com la recent adquisició del Grupo Industrial Vicente Canals-, “amb l’objectiu d’arribar als 300 milions d’euros en els pròxims anys”.
La divisió d’aigües de MAT Holding ha crescut un 6,6%, fins als 62,7 milions d’euros durant el primer semestre. D’altra banda, la divisió fitosanitària ha incrementat la facturació un 2,4% en relació al mateix període del 2016, amb unes vendes de 67,8 milions d’euros. Mentre que en el segment d’aigües ha estat el mercat interior el que ha propiciat el creixement, en aquesta segona divisió el principal impulsor han estat els mercats internacionals.