Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, ha ajustat aquest mes d'abril els preus de venda a 500 dels seus productes de consum diari fins a final d'any. D'aquesta manera, la firma assegura que els seus clients es podran beneficiar per endavant d'aquesta reducció i percebre fins a un estalvi de 150 euros anuals a la seva cistella de la compra.
La firma assegura als seus clients percebre un estalvi de fins a 150 euros anuals a la cistella de la compra
La iniciativa, que pretén garantir la sostenibilitat de tota la cadena alimentària (proveïdors, sector productiu, de l'empresa i dels treballadors), tindrà un impacte al marge de la companyia de -0,6 punts, que se sumen a la reducció realitzada per l'empresa de -1,1 punts des del 2020 per minimitzar l'increment dels preus de cost a l'origen i la indústria.
La baixada de preu d'aquests 500 productes s'aplica a diferents aliments de consum diari, com la tonyina, els lactis, fruits secs, olis, neteja i manteniment de la llar, entre d'altres. Així mateix, en el cas dels productes frescos, la companyia assegura que aprofitarà les oportunitats de mercat per abaixar el preu.