23
de Juny
de
2016
Act.
23
de Juny
de
2016
El comitè de direcció de la companyia de supermercats Mercadona ha decidit posar en marxa el seu pla d'internacionalització amb l'entrada al mercat portuguès, on invertirà inicialment uns 25 milions d'euros en la instal·lació de quatre supermercats, que obririen les portes el 2019, ha informat la companyia.
La companyia que presideix Juan Roig calcula que es crearan entorn de 200 nous llocs de treball en aquesta primera fase d'expansió. Per a això, la firma té previst iniciar ja els contactes institucionals i tasques en el terreny, així com el procés d'identificació dels emplaçaments més idonis per fer les quatre primeres obertures al país veí.
L'elecció de Portugal per part de Mercadona per iniciar el seu pla d'expansió internacional ha estat determinada per tractar-se d'un mercat pròxim, de proximitat logística, que s'enquadra dins del creixement orgànic i natural de l'empresa.
La companyia que presideix Juan Roig calcula que es crearan entorn de 200 nous llocs de treball en aquesta primera fase d'expansió. Per a això, la firma té previst iniciar ja els contactes institucionals i tasques en el terreny, així com el procés d'identificació dels emplaçaments més idonis per fer les quatre primeres obertures al país veí.
L'elecció de Portugal per part de Mercadona per iniciar el seu pla d'expansió internacional ha estat determinada per tractar-se d'un mercat pròxim, de proximitat logística, que s'enquadra dins del creixement orgànic i natural de l'empresa.