Mercadona actualitza el seu número de telèfon, que passa a ser el 800 500 220. D'aquesta manera, la companyia, centrada a escoltar els "Caps" (clients) i així definir productes, millorar-los i innovar a les botigues i els serveis, facilita l’atenció personalitzada mitjançant aquest servei gratuït que ofereix a tots els clients d’Espanya i Portugal.
El servei d'atenció al client que s’ofereix a través d'aquest nou número, que conviurà amb l'anterior durant un temps, manté la resta de les característiques del servei d’atenció personalitzada, que el 2021 va aconseguir respondre a més de 230.000 consultes rebudes al llarg de l’any.
Un equip de 85 persones està a disposició dels “Caps” de 7:00 a 22:30 hores (1 hora menys a Canàries), de dilluns a diumenge, els 365 dies de l’any, per atendre consultes i resoldre qualsevol dubte, igual que per les altres vies disponibles, com són el formulari web, el correu electrònic, les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn) i la secció web de Preguntes Freqüents.