
Microsoft ha obert un nou 'hub' de vendes digitals a Barcelona amb l'objectiu de proporcionar serveis a empreses europees, segons ha informat en un comunicat.
Des de Barcelona, la companyia preveu fer arribar els seus serveis a Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Finlàndia, Itàlia, Luxemburg, Noruega, Països Baixos, Portugal, Suècia i Suïssa, a més d'Espanya.
Segons ha avançat Expansió, el centre, que s'uneix als existents a Dublín (Irlanda) i El Caire (Egipte), vol completar la xarxa que Microsoft té a la regió d'EMEA, que comprèn Europa, Orient Mitjà i Àfrica.
El 'hub' compta amb una plantilla inicial de 44 empleats, que s'ampliarà en els pròxims mesos fins a 250 professionals
El 'hub' compta amb una plantilla inicial de 44 empleats, que s'ampliarà en els pròxims mesos fins a 250 professionals, amb perfils com especialistes tècnics, arquitectes cloud i especialistes en solucions.
El director d'Empreses de Microsoft Ibèrica, David Hernández, ha explicat que l'elecció de Barcelona com a seu d'aquest nou centre pretén "donar suport al desenvolupament del talent digital disponible a la zona".
Així mateix, ha explicat que la decisió també busca "reforçar l'atractiu de la ciutat com a pol d'atracció de professionals de l'àrea de tecnologia de tota Europa".