• Empresa
  • Montserrat Junyent, nova presidenta de l'Associació d'Agents Immobiliaris de Catalunya

Montserrat Junyent, nova presidenta de l'Associació d'Agents Immobiliaris de Catalunya

L'advocada s'imposa a la candidatura de Vicenç Hernández, que liderava l'entitat des del 2020

L'advocada Montserrat Junyent | Cedida
L'advocada Montserrat Junyent | Cedida
Redacció VIA Empresa
25 de Març de 2025
Act. 25 de Març de 2025

Renovació a la presidència de l’Associació d’Agents Immobiliaris de Catalunya (AIC). L’advocada Montserrat Junyent, que fins ara havia format part dels serveis jurídics, s’ha imposat a les urnes a la candidatura encapçalada per Vicenç Hernández Reche, president de l’AIC des del 2020. Ho ha fet per 685 a 206 vots en una jornada electoral celebrada a l’API Center de Barcelona amb una participació propera al 25%.

 

Junyent surt reforçada amb una proposta centrada a transformar l’entitat en un organisme més útil i transparent per als seus membres i un model de gestió basat en la digitalització, el suport continu als agents i la defensa del sector davant les administracions. La nova presidenta ha format un equip paritari amb professionals de diferents àmbits, incloent-hi la gestió immobiliària, el màrqueting i la tecnologia.

La resta de la nova Junta de Junyent està formada per Regina Lahoz, Francesc Quintana, Ivan Vaqué, Javier Peidró, Marc Ollé, Gabriel Fuentes, Eva Gonzalez-Nebreda, Esteve Garcia-Ossorio, Eva López, Ramon Corominas i Núria Cruañas.

 

Amb més de 35 anys de trajectòria, Junyent és llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, va liderar el seu propi despatx multidisciplinari i ha estat assessora jurídica del Consell Català dels COAPI de Catalunya, del Consell General dels COAPI d’Espanya i directora dels serveis jurídics del COAPI de Barcelona. A més, va ser presidenta de la Federació d’Associacions d’Empreses Immobiliàries (FADEI), patronal del sector immobiliari espanyol, on ara ocupa la vicepresidència.

Ponent habitual en congressos i jornades relatives al sector immobiliari, desenvolupa tasques docents en diferents centres de formació i universitats de Barcelona relacionades amb el sector immobiliari i en el centre de formació del col·lectiu API. A més, és membre del Patronat de la Fundació Hàbitat3.