La companyia de transport urgent de paquets MRW incorporarà 1.800 persones a la seva plantilla per fer front a l'increment del volum d'activitat que suposarà la campanya de Nadal a Espanya, que arrenca aquest pròxim divendres amb el Black Friday.
En concret, l'empresa espera que l'activitat augmenti un 30% respecte a un dia normal, i fins a un 15% en relació amb el mateix període de l'any passat, segons un comunicat.
L'auge del comerç electrònic explica aquest augment de l'activitat de la companyia d'enviaments, que tindrà un especial protagonisme a partir d'aquesta setmana, quan molts comerços posen en marxa campanyes de promoció en el marc del Black Friday i després del Cyber Monday.
Per a la campanya de Nadal, MRW ha optat per ampliar les seves rutes amb 116 addicionals, podent arribar en els dies de màxima activitat a 160 rutes extres.
Durant aquest 2017, MRW ha obert una nova plataforma logística i n'ha traslladat uns altres sis a espais més grans i avançats tecnològicament, fins a sumar un total de 49 a Espanya i Portugal.
La nova nau és a València i les plataformes que s'han mudat a espais més amplis són les de Parets de Vallès (Vallès Oriental), Coslada (Madrid), Sant Sebastià, Sevilla, La Carolina (Jaén) i Bilbao.
El grup està immers en un pla d'inversions des de l'abril del 2016 per valor de més de 60 milions d'euros destinats a l'ampliació i renovació de la seva actual infraestructura logística i a la millora tecnològica de l'àrea operativa i de suport.