22
de Juny
de
2015
Act.
22
de Juny
de
2015
L'empresa de disseny i fabricació de calçat esportiu Munich té previst obrir set botigues a la Xina aquest any. Segons un comunicat que ha fet públic aquest diumenge el Departament d'Empresa i Ocupació, la companyia amb seu a Capellades fa més de deu anys que té presència en aquest país i des de fa un any i mig aposta per l'obertura física de comerços. El conseller delegat de Munich, Xavier Berneda, ha destacat que "la Xina és un mercat molt important que valora que els productes siguin made in Barcelona". Aquesta marca esportiva ha participat en la XXII Setmana de la Internacionalització, organitzada per la Generalitat a través d'ACIÓ per impulsar la presència a l'exterior de les empreses catalanes.
Munich, que va ser fundada fa 75 anys, té presència a més de 40 països i ha tancat el 2014 amb una facturació superior als 22 milions d'euros. Per l'empresa, el pes de les noves tecnologies té molta importància en la seva estratègia de negoci. A través d'un comunicat, Xavier Berneda ha explicat que "les xarxes socials són un canal que té retorn perquè ens dóna l'opció de monitoritzar el consumidor final". La companyia ha posat en marxa la plataforma web MyWay, a través de la qual el client pot personalitzar les seves sabatilles. Una eina que els permet "obtenir informació sobre tendències de disseny a cada país".
A l'hora de sortir a l'exterior, Munich valora especialment que "siguin mercats ràpids, de poca inversió i on puguin tenir més poder de marca". Els països que per estil de vida connecten amb la marca Barcelona són els que donen millors resultats, segons el conseller delegat de l'empresa.
Munich, que va ser fundada fa 75 anys, té presència a més de 40 països i ha tancat el 2014 amb una facturació superior als 22 milions d'euros. Per l'empresa, el pes de les noves tecnologies té molta importància en la seva estratègia de negoci. A través d'un comunicat, Xavier Berneda ha explicat que "les xarxes socials són un canal que té retorn perquè ens dóna l'opció de monitoritzar el consumidor final". La companyia ha posat en marxa la plataforma web MyWay, a través de la qual el client pot personalitzar les seves sabatilles. Una eina que els permet "obtenir informació sobre tendències de disseny a cada país".
A l'hora de sortir a l'exterior, Munich valora especialment que "siguin mercats ràpids, de poca inversió i on puguin tenir més poder de marca". Els països que per estil de vida connecten amb la marca Barcelona són els que donen millors resultats, segons el conseller delegat de l'empresa.