• Empresa
  • Naturgy obre les portes de la majoria de les seves botigues

Naturgy obre les portes de la majoria de les seves botigues

L'atenció al client es realitzarà amb cita prèvia en les zones que es troben en la Fase 0 de desconfinament i sense cita i aforament limitat a la resta

Una de les botigues de Naturgy | Cedida
Una de les botigues de Naturgy | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
11 de Maig de 2020

Naturgy reforça el servei d'atenció als seus clients residencials i pimes amb l'obertura a partir d'avui dilluns, 11 de maig, de gairebé 100 botigues a tot Espanya, complint amb la normativa de seguretat dissenyada per les administracions, segons informen en un comunicat. A Catalunya són 15 els centres que des d'avui tenen les portes obertes, en concret es tracta de 8 centres a la província de Barcelona, 4 a Girona, 2 a Tarragona i 1 a Lleida.

 

D'aquesta manera, en aquelles zones que es troben a la Fase 0 de la desescalada serà necessària cita prèvia, que es pot sol·licitar a través del web de Naturgy o telefonant directament a la botiga, no sent precisa aquesta cita a les zones en Fase 1. Així mateix, s'ha determinat aforament limitat, i s'ha previst, a més, un horari preferent, de 10.00 a 11.00 hores, per a l’atenció a majors de 65 anys. S'han reconfigurat els espais per garantir distàncies de 2 metres tant a les zones d'espera com en els llocs d'atenció, donant prioritat sempre a la seguretat, a més de zones senyalitzades mitjançant nova senyalització instal·lada en sòls i mampares.

 

Atès que es tracta d'espais tancats, es recomana l'ús de màscares per part dels clients. Totes les botigues Naturgy comptaran amb gel desinfectant, i panells informatius sobre les mesures de seguretat. Així mateix s'ha implementat un nou mètode de gestió de residus basat en dispositius de pedal en el qual es pot dipositar equips de protecció o material d'un sol ús. Els serveis de neteja també s'han reforçat en cadascun dels centres.

El director de Clients i Mercats de Naturgy, José Luis Gil, ha explicat que són "conscients que no tots els ciutadans accedeixen fàcilment al comerç i l’atenció online" i ha afirmat que, precisament per això, "ens apliquem a recuperar la normalitat per poder atendre presencialment, sempre complint amb les necessàries mesures de protecció i seguretat que preservin la salut de tots i, alhora, garanteixin a poc a poc la tornada de l'activitat comercial".