VidaCaixa va obtenir un benefici net consolidat de 144,3 milions d'euros en el primer trimestre, la qual cosa suposa un increment del 17,2% respecte al mateix període de l'any passat. L'asseguradora ha indicat aquest dijous en un comunicat que aquest creixement s'atribueix al bon comportament de tots els negocis, destacant especialment el negoci de risc, que va créixer per sobre del 20%.
El total de primes comercialitzades fins a març va arribar als 2.966,2 milions, un 26% menys que en el primer trimestre del 2017, i la companyia ha argumentat que aquell va ser un període en el qual es va experimentar un creixement "extraordinari" per sobre del 50%. Del total de primes i aportacions acumulades, 2.554,5 milions corresponen al negoci d'estalvi, un 30,4% menys que fa un any, i la resta correspon a les primes de Vida-Risc, que van arribat als 411,7 milions, un 21,1% més que en el primer trimestre del 2017.
El volum de recursos gestionats va ascendir a 82.641,8 milions, un 15,5% més; d'aquests, 53.079,1 milions corresponen a assegurances de vida i els 29.562,7 milions restants corresponen a plans de pensions i a Entitats de Previsió Social Voluntària (EPSV). L'entitat ha ressaltat que manté el primer lloc en el rànquing de Vida amb una quota de mercat del 29%, i també lidera el mercat de plans de pensions amb el 23,6% del patrimoni total gestionat en aquests productes.
El volum de clients en el primer trimestre va créixer a un ritme del 2,8%, superant els 4,7 milions, i l'entitat va distribuir 1.165 milions d'euros en prestacions, un 16,5% més.