03
de Març
de
2016
Act.
03
de Març
de
2016
Nestlé España ha registrat una facturació de 2.166 milions d'euros el 2015, fet que suposa un creixement en termes comparables del 4,5% respecte a l'any anterior, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.
Les vendes realitzades al mercat espanyol van créixer un 2,9%, situant-se en 1.555 milions d'euros, mentre que les exportacions de les onze fàbriques de Nestlé a Espanya van augmentar un 8,9%, fins a 611 milions, amb una aportació del 28% al volum de negoci total.
Europa va absorbir el 77% del total de les exportacions, seguida de lluny per Amèrica amb un 10%, Àfrica amb un 6% i Pròxim Orient amb un 4%.
Els productes fabricats a les plantes espanyoles de Nestlé es van vendre a 64 països de tot el món, concentrant-se el 73% de les exportacions en deu països: França, Regne Unit, Portugal, Suïssa, Itàlia, Alemanya, Mèxic, Polònia, Emirats Àrabs i Brasil.
Durant l'any passat, la companyia va invertir a Espanya 60 milions d'euros, dels quals 49 es van destinar a l'àmbit de producció i onze milions a l'àrea d'administració, vendes i tecnologies de la informació.
Les fàbriques que han rebut més inversió són les de Girona i La Penilla (Cantàbria), i per negocis, les inversions més importants s'han destinat a cafès i nutrició infantil.
Pel que fa a la Regió Ibèrica, que comprèn els mercats espanyol i portuguès, també han millorat els resultats, amb un increment del 4,3% respecte a l'any anterior de les vendes, fins arribar als 2.613 milions d'euros.
Les vendes realitzades al mercat espanyol van créixer un 2,9%, situant-se en 1.555 milions d'euros, mentre que les exportacions de les onze fàbriques de Nestlé a Espanya van augmentar un 8,9%, fins a 611 milions, amb una aportació del 28% al volum de negoci total.
Europa va absorbir el 77% del total de les exportacions, seguida de lluny per Amèrica amb un 10%, Àfrica amb un 6% i Pròxim Orient amb un 4%.
Els productes fabricats a les plantes espanyoles de Nestlé es van vendre a 64 països de tot el món, concentrant-se el 73% de les exportacions en deu països: França, Regne Unit, Portugal, Suïssa, Itàlia, Alemanya, Mèxic, Polònia, Emirats Àrabs i Brasil.
Durant l'any passat, la companyia va invertir a Espanya 60 milions d'euros, dels quals 49 es van destinar a l'àmbit de producció i onze milions a l'àrea d'administració, vendes i tecnologies de la informació.
Les fàbriques que han rebut més inversió són les de Girona i La Penilla (Cantàbria), i per negocis, les inversions més importants s'han destinat a cafès i nutrició infantil.
Pel que fa a la Regió Ibèrica, que comprèn els mercats espanyol i portuguès, també han millorat els resultats, amb un increment del 4,3% respecte a l'any anterior de les vendes, fins arribar als 2.613 milions d'euros.