Nestlé España ha registrat una facturació de 2.166 milions d'euros el 2015, fet que suposa un creixement en termes comparables del 4,5% respecte a l'any anterior, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.
Les vendes realitzades al mercat espanyol van créixer un 2,9%, situant-se en 1.555 milions d'euros, mentre que les exportacions de les onze fàbriques de Nestlé a Espanya van augmentar un 8,9%, fins a 611 milions, amb una aportació del 28% al volum de negoci total.
Europa va absorbir el 77% del total de les exportacions, seguida de lluny per Amèrica amb un 10%, Àfrica amb un 6% i Pròxim Orient amb un 4%.
Els productes fabricats a les plantes espanyoles de Nestlé es van vendre a 64 països de tot el món, concentrant-se el 73% de les exportacions en deu països: França, Regne Unit, Portugal, Suïssa, Itàlia, Alemanya, Mèxic, Polònia, Emirats Àrabs i Brasil.
Durant l'any passat, la companyia va invertir a Espanya 60 milions d'euros, dels quals 49 es van destinar a l'àmbit de producció i onze milions a l'àrea d'administració, vendes i tecnologies de la informació.
Les fàbriques que han rebut més inversió són les de Girona i La Penilla (Cantàbria), i per negocis, les inversions més importants s'han destinat a cafès i nutrició infantil.
Pel que fa a la Regió Ibèrica, que comprèn els mercats espanyol i portuguès, també han millorat els resultats, amb un increment del 4,3% respecte a l'any anterior de les vendes, fins arribar als 2.613 milions d'euros.
Les vendes realitzades al mercat espanyol van créixer un 2,9%, situant-se en 1.555 milions d'euros, mentre que les exportacions de les onze fàbriques de Nestlé a Espanya van augmentar un 8,9%, fins a 611 milions, amb una aportació del 28% al volum de negoci total.
Europa va absorbir el 77% del total de les exportacions, seguida de lluny per Amèrica amb un 10%, Àfrica amb un 6% i Pròxim Orient amb un 4%.
Els productes fabricats a les plantes espanyoles de Nestlé es van vendre a 64 països de tot el món, concentrant-se el 73% de les exportacions en deu països: França, Regne Unit, Portugal, Suïssa, Itàlia, Alemanya, Mèxic, Polònia, Emirats Àrabs i Brasil.
Durant l'any passat, la companyia va invertir a Espanya 60 milions d'euros, dels quals 49 es van destinar a l'àmbit de producció i onze milions a l'àrea d'administració, vendes i tecnologies de la informació.
Les fàbriques que han rebut més inversió són les de Girona i La Penilla (Cantàbria), i per negocis, les inversions més importants s'han destinat a cafès i nutrició infantil.
Pel que fa a la Regió Ibèrica, que comprèn els mercats espanyol i portuguès, també han millorat els resultats, amb un increment del 4,3% respecte a l'any anterior de les vendes, fins arribar als 2.613 milions d'euros.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.